Torsdagen den 24 juni

Jaha gott folk, snart har hela juni Också passerat. Det är ju helt sjukt.
Snart är jag ju 50..

Och de 4 månadersresenärerna påbörjar sin resa hemåt nu. Helt otroligt att tiden flyger så.

Allting flyter på här borta. Mycket jobb och har sprungit en del.
Det är ganska jobbigt att när jag är ledig jobbar mina tompisar. Men imorgon kommer bli såå bra.
Ska in till city när jag har slutat. Ska försöka få tag på Sandra, Emma och Maria. Ska köpa en parfym och spatsera runt i NYC för sista gången innan det blir Svea Rike igen.
Sen imorgon hörrni, vet ni vad jag ska göra då? TRÄFFA ANNNNA :D
Jag och bästa Anna ska äta middag i stora staden imon kväll, sen ska vi hem till mig och ha pyjamasparty!
Kanske även Lotta hänger på middagen! Mellan 5-8 är det midsommarfirande i Battery Park i NYC så dit ska jag och titta när folk dansar små grodorna. Ska även träffa Vanessa, Marcus och Johan. Najs najs.

Ikväll blir det jobb igen. Men är ledig 1,5h till. Sen blir det att lägga killarna.
Igår kväll när mina värdpäron hade åkt hem från city på kvällen hade en man varit så full att han hade stått och slickat på rutorna. Haha

Går rykten om att det ska bli en severe thunderstorm ikväll. Kul

Jag har världens bästa värdfamilj!


You stay classy Sweden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0