åånsdag

Dagen har varit toppen och jag fick en present av min fina värdfamilj.
Svårt att förklara vad det är men det är som en målad planka (vit men en grå rand längst ner) och så står det "Life´s drab without a lab" Alltså livet är trist utan en labrador. De är så snälla :)
Det finns många olika såna "plankor" här men olika budskap på.
Den är jättefin och den kommer att hängas upp på väggen imorgon! Sen kommer den att följa med till Sverige och sitta på en vägg i förhoppningsvis min egna lägenhet.

När jag var ledig på dagen idag så drog jag till gymmet. Var ledig i över tre timmar så hade jag stanant hemma hade jag bara somnat eller suttit vid datorn så det var lika bra att åka och röra på sig. Sen åt jag på Subway för typ tredje gången i mitt liv. Nu är det Helenes fel för det är faktiskt ganska gott.

Nu sitter jag här och väntar på att Marit ska höra av sig. Sen ska jag hem till henne på filmmys!

You stay classy Sweden

(28 dagar)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0