Ännu en måndag

Idag är det bara 29 dagar kvar. Skynda skynda

Idag är det måndag och jag började 14.00. Enormt skönt.
Tänkte att jag skulle springa eftersom det var så fint väder. Men jag valde att ta det lugnt istället. Gick runt och gjorde absolut ingenting. Sen drog jag en sväng till Starbucks och köpte en Skinny Vanilla Latte.
Sen var det dags att hämta W från hans playdate. Stod som ett fån utanför deras grind läänge och försökte ta mig in. Fick till slut ringa Ulrika och fråga hur man gjorde och då skulle man tydligen köra nära med bilen för att den skulle öppnas. Jag hade ju valt att parkera utanför och gå in.. men nej.
Sen var det hem och tvätta och vika killarnas kläder. Vi gick och hämtade O och en av hans kompisar och gick till lekplatsen en stund i det fina vädret. Idag har det varit över tio grader här och sol. Mamma och pappa, ni lär väl döda mig när jag skriver detta.
Sen lagade jag mat. Stekte prinskorv och kokade mackisar.
Sen när jag slutade drog jag till gymmet. Sprang på löpbandet i 40 min. Har hittat vilket tempo jag ska springa på, fast det kanske itne var så bra för jag kan springa hur länge som helst. Har samma andning när jag slutar som jag hade när jag började. Men det är ju ganska bra kan jag tro. Har kört på samma pace i en vecka och det har gått likadant varje gång.
Imon hoppas jag hinna med att springa ute. Vet inte riktigt när jag är ledig på dagen imon.
Nu ska jag borsta tändera och sen sova.
Ha det bra gott folk

You stay classy Sweden


haha hittade en blond bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0