En bra dag

Idag har varit en bra dag! Faktiskt den bästa på länge

Började dagen med en 1,5timmars promenad med Gabbs, sen musik-klass. Sen var jag ledig och gick till tåget. Tog tåget till Greenwich för att möta Mimmi och Jessica, två tjejer som kom till USA samtidigt som mig.
Vi insåg idag att de inte bor alls långt ifrån mig. Runt 30 min med bil till Old G. Illa att vi inte träffats förrän nu efter sex månader.. haha. Men det ska det bli ändring på.
Vi åt lunch på en fransk restaurang, jag fick världens ostigaste smörgås. Hm..
Men vi hade jättetrevligt! Sen fick jag skjuts hem så de såg mitt hus utifrån i alla fall.
Sen pratade jag i telefon med mor min som har resfeber. 27 dagar idag päron!
Jobbade några timmar till. Badade Gabbs och fy vad söt han är. Plaskar och plaskar. Jag blev väldigt blöt.
Sen skyndade jag mig iväg för att köpa en bok till Ws piano och sen åkte jag till gymmet. Körde först lite TRX och sen kom Marit. Då blev det armar och mage. Efter gymmet plockade vi upp Aldona och åkte till Cosí och åt soppa och macka. Har haft en mycket bra dag med väldigt bra människor!
Nu sitter jag här och är jättetörstig.. orkar man gå upp för att ta sig ett glas vatten? Jag antar att jag måste.

Ha det bra gott folk

You stay classy Sweden


(bild snodd av mimmi)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0