Helg igen

Igår jobbade jag kväll från halv fem och framåt. Lotta kom förbi på kvällen och vi tittade på AFV. Hade mycket trevligt.
Idag har jag sovmorgon och börjar halv tolv. Ska jobba fram till två. Har lovat killarna att gå på McDonalds.. De har ju Star Wars nu så det är ju ett Måååste!
Efter jobbet ska jag till frisören och färga håret, det behövs! Utväxten är fin
Imorgon ska jag och Lotta på äventyr. Hoppas det blir som planerat.
Har insett att nästa helg är jag på Silver Bay, helgen efter det åker jag till Vail, helgen eftr det åker jag hjem från Vail och sen kommer mina päron! Busy busy
Ne nu ska jag ta tag i mitt liv

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Vilka härliga killar, snygg frilla på Lillen. Kram Mamma

2010-03-06 @ 21:13:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0