Jag är såå bra på att blogga. Eller?

Inte. Har nästan gått tusen dagar tror jag sen jag bloggade sist. Men första anledningen var att vi har varit utan ström och internet. Eller strömmen var borta i 4 timmar men internet var borta några dagar, plus att jag var på Silver Bay innan stormen.
Och nu när vi har haft internet tillbaka har jag bara varit ute i sommarvädret.

Silver Bay var kanon! Över förväntan. Hade en kanonhelg!
Hoppas att det är varmare när jag åker dit den 30e april.

Som ni säkert har hört så är den svenska sommaren här. Vi har 22 grader varmt och sol. Heeeelt underbart!
Jag som verkligen är en sommarmänniska myser för fulla muggar.
Men vad gör vi imon? Jo vi åker till kylan, haha. Vi åker till Vail och åker skidor. Det ska bli sjukt kul att åka på min första skidsemester!! Jag hoppas det blir kanon.

Det har väl inte hänt så mycket speciellt i livet. Tränar på, jobbar och leker med tompisar. Har varit i NYC med familjen när skolan var stängd, har varit på stranden.

Men en sak har jag tänkt på.. Det är olagligt att prata i mobiltelefon när man kör bil men man får ha hundar i knät när man kör? Det känns som att det inte skulle vara så lagligt heller, eller?
I princip varje bil ser man ett hundhuvud sticka ut genom ett fönster. Antingen i framsätet eller baksätet. Ser ganska festligt ut när öronen flyger.

Idag spatserade jag bort till gymmet för att säga hejdå till Lotta eftersom vi åker imon. Hon frågar då om vi kan titta på film ikväll när jag jobbar och jo men självklart. Jag var påväg att lämna tillbaka New Moon som jag inte har kunnat se och hon ville gärna se den så jag tog min film och gick hem igen. Men grejen var den att när jag väl kom hem kom jag på att fan, det är ju lördag! Och idag ska ju filmen vara tillbaka. Så jag tar cykeln och cyklar hela vägen bort, frågar om jag får hyra om den och gubben säger: Men du kan bara behålla den och betala 1.50 imon stället för att betala 5.50 för att hyra om den. Jaha.. så det var bara att hoppa på cykeln igen och åka hem.
Hahaha.

Imon far jag som sagt till Vail och återkommer på lördag. Så det lär vara tomt här en vecka till. Men det är ju typ bara mor som läser så det spelar inte så stor roll. Jag förstår folk som inte läser bloggar. Det gör inte jag heller!
Bara någon enstaka gång när jag har absolut inget annat att göra.

Nu ska jag föna håretttt. Ha det stekigt.

You stay classy Sweden









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0