Sol och värme

15 grader och sol. Uuuunderbart!
Dagen började med att jag och Gabbs gick till Tod´s Point och tittade på havet och stranden. Eller jag tittade och han sov. Men vackert var det!
Sen åkte jag inlines!!!! Herregud. Det gick faktiskt bra, men när jag mötte en springande Lotta hade jag inte riktigt fått in det och hon skrattade. Haha!
Dock klarade jag mig utan Anders tips.
Ikväll sprang jag till gymmet, mötte upp Marit och gick på en BOSU body strengt class. tacka gud för att jag hade sagt till Malik att jag ville ha massage vid sju så jag fick gå ltie tidigare.
Jag har ganska mkt muskler på benen men det kände jag fasen inte av på den klassen. Fy vad det brände!
Kom hem, åt, diskade lite!! och duschade. Sen hjälpte jag Ulrika att packa upp matkassar och nu sitter jag här och tittar på mitt favoritprogram. AFV!

You stay classy Sweden


Kommentarer
från Mamma

-10 grader, massor med snö och en sol som är på väg upp, kan inte liknas vid +15 och sol men det känns ändå som om det finns hopp om vår här oxå - kanske inte vår fullt ut men det är ändå något. Nu är det bara 27 dagar kvar, det ska bli så kul. Kram Mamma

2010-03-03 @ 07:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0