Tyngden på dalskidan nu, Malin!

Vail var kanooon! Världens bästa värdfamilj, fint väder, skidor, hotellfrukost och ett gym. Kan det bli fel?
Ja lite kanske när Malin ska ta sig ner för sen gigantisk backe på skidor... och då kom kommentaren från Ulrika. Tyngden på dalskidan nu, Malin! Haha. Men jag trodde faktiskt jag skulle dö. Ville verkligen inte åka ner, men kör man med pizza slice-stilen och sen svänger så fungerade det även för mig. Kom ner efter att enbart ha gjort en liten vurpa. Hade dock grymt ont i handleden när jag vaknade dagen efter.

Jag och mr G gick runt i Vail Village och Lionshead de tre första dagarna och hade mysigt, sen åkte jag skidor i två dagar. Och nu har min andrafamilj gjort mig beroende av något nytt. Så det lär väl bli skidsemester nästa år också för min del kan jag tänka mig. Lisa har ju redan sagt att jag ska med till Åre, haha.

Flygresan dit var ingen höjdare. Det skakade mest hela tiden. Resan hem gick mycket bättre bara att jag hade en näradödenupplevelse en gång. Kändes som planet sjönk med x antal meter på en sekund och jag blev så rädd att jag slog till Tim. Han skrattade och sa att det här är ingenting Malin, ta det lugnt nu. Haha

Idag har jag varit kreativ. Sprang först 9km, städade rummet, vek tvätt, plockade undan o0ch grejade, bytte sängkläder, duschade och nu sitter jag här och uppdaterar och planerar veckan som kommer. Mor och far anländer ju på tisdag!!!!!! Jag längtar så!
Klockan är redan 18.00 och snart är det måndag. Sen är det tisdag!!

Nu ska jag läsa en stund hade jag tänkt. The man from Beijing av Henning Mankell. Braaa bok!

You stay classy Sweden


The Rocky Mountains

Uppvärmda poolen. Fanns även x antal hot tubs






Kommentarer
Anna

Skidor är livet :D

2010-03-29 @ 03:01:42
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0