Fredag

Goddag eller god afton!
Allting gick finfint med barnen igar kvall och vi tittade pa Peter Pan.
Sen satt jag och tittade pa TV till typ tio och da kom de tva aldre killarna hem (11 o 15), de hjalpte mig da att ladda ner ny musik till min touch och lagga in dem. Vi konverserade om allt mellan himmel o jord och hade det trevligt. Sen runt tva-tiden kom vardparonen och de andra hem sa da gick jag ner till mitt rum. Men hade haft en lang konversation pa internet som jag fortsatte med en stund :) Sen somnade jag got toch idag ringde klockan pa nio.
Letade da efter min svenska mobil.. behover val inte saga mer an Imse Vimse Malin..
Den kom i alla fall till ratta. Sen drog jag till taget och akte in till la stada, New York. Gick runt typ i en timma forst och skulle lamna tillbaka ett par trojor pa F21 men hon tog bara emot den ena sa jag fick slapa pa den dar javla pasen nar jag sprang i Central Park.. KUL. Folk bara glodde. Jag kom aven vilse i parken och sprang i en timma. Men det var ju bra i o for sig. Sen spatserade jag omkring i ytterligare tre timmar, kakade en hummus and veggies macka pa Cosi, riiktigt god.
Pa taget hem somnade jag och vaknade typ 4 stationer innan jag skulle av sa det var ju bra. Nu sitter jag hos Lotta efter att ha duschat. Vi ska snart till Mackenzies och ata med Johanna. Om hon nu inte har glomt bort det, haha.

Hoppas ni har haft en trevlig afton o att min mor inte blev for ful pa after worken.

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Imse vimse Mamma

Vi är allt bra lika med att vimsa till det du och jag, jag tycker det känns skönt att inte behöva vara ensam om att vimsa. Det var trevligt på after worken och jag gick hem klockan nio, mammor ska gå hem då för sedan kommer ju den yngre generationen. Kram Mamma

2010-05-29 @ 12:35:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0