Ooops

Sorry my beloved ones..
Jag har varit slarvig ännu en gång. Men mamma och pappa, vi pratar ju varje dag ändå typ så ni vet vad jag hittar på.
Har varit på Silver Bay i helgen och det var kanonkul. Jag, Johan, Marcus, Camilla och två andra tjejer dansade konstant i 2 timmar.
Vi gick på hajk, spelade volley boll och jag och Marcus sprang en runda.
Vädret var kanon förutom lördagskvällen, spööööregn och åska. Men då var vi på mellanstadiediscot så det var ganska ok. Vissa körde varianten, dancing in the rain istället. Haha! Nej, inte jag men många andra tjejer.
Jag trodde jag skulle dö på vägen upp. För det första skulle vi anlända vid 20.00, men två av personerna jag åkte med var ju tvugna att röka typ fem ggr på vägen upp så vi missade middagen och var tvugna att äta innan. Vi kom dit vid 23.00... Sista biten av vägen till skolan är jättekurvig och läskig plus att det var kolsvart. Vad gör killen som kör vår bil? Jo men vi kör 100-120km/h!! Vågade inte titta så jag satt med händerna framför ögonen och hoppades att det fanns en Gud.
Vi klarade oss både dit och hem.

När jag kom hem i eftermiddag skulle jag gå ut och gå. Kom ut på huvudgatan och där mötte jag Vanessa och Marike i en bil och de skulle iväg och äta och frågade om jag skulle med. Jag var inte så hungrig men jag hängde med och åt ändå. Sen åkte vi till the Cove och spatserade och sen käkade vi glass.
Riktigt najs avslutning.
Kan även tillägga att det var 30 grader varmt idag och jätttttekvavt!

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp imon.

You stay classy Sweden

Och btw, Liam du gjorde min dag idag. Till och med mer än det, jag fick tårar i ögonen för jag blev så glad att höra din röst. Det var så längesedan. Jag saknar dig enormt mycket. (Mamma du kan ju förmedla detta)
Har pratat med alla mina favoriter idag. Underbart!



Kommentarer
Camilla

Sounds like u had a great weekend ;) XOXO

2010-05-07 @ 22:58:58
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0