Tjena tjena

Ja jag finns fortfarande även om jag trodde att jag skulle smälta bort idag.
När jag satte mig i bilen ikväll vid typ halv sex stod tempen på 100 degreeeees! Vi svettades fortfarande när vi nyss åkte hem från au pair mötet (22.00).
Helt sjukt vilken värme! Men jag ska inte klaga för mycket för jag älskar sommar, sol och värme!
Kände mig friterad dock efter cirkus 20 minuter i solen.

Skulle jobbat 8-17 idag men fick sluta halv två! Riktigt najs.
Jag och Lotta drog till stranden en stund. Vi tyckte det var för varmt efter typ 30 min så vi åkte hem. Jag satt typ 20 min till i solen på baksidan men sen gav jag upp. Åkte då och unnade mig en manikyr och pedikyr! Men hon var riktigt otrevlig.. men det blev ganska bra ändå. De hade ju min favoritfärg - korall!

Sen ikväll var jag som sagt på au pair möte. Grillning var det på programmet.
Signade där upp mig för ännu ett 5K race.. denna gången är det för välgörande ändamål. Mot bröstcancer. Älskade känslan under och efter loppet förra gången så hoppas på ännu bättre denna gången!

Allting känns så bra just nu. Jag hoppas det kommer fortsätta kännas såhär framöver!

33

You stay classy Sweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0