Toppen vecka

Har jobbat mycket men ändå har veckan varit riiktigt bra.
På måndagskvällen blev det bio med ett härligt gäng. Tisdag blev det mallet själv för jag behövde shorts och linnen till sommarvärmen som vi har sen blev det fika med Marcus.
Onsdag blev det sova tidigt, skönt!
Igår blev det först träning med Marit sen drog vi till en restaurang och mötte upp några av hennes kompisar, sen drog vi till en karaoke-bar och jag sjöng!! efter att bara ha druckit en cola. Haha. Mamma Mia och Baby one more time blev det. Pinsamt men kul!
Imorgon ska jag träffa Mia och Lisa!!! De kommer först ut hit på morgonen, ska visa dem huset och runt omkring här. Sen ska vi in till stan och gå runt och sen käka middag :)

Har fått in en mil nästan varje dag den här veckan. Känns riktigt bra. Har även testat joggingvagnen nu och det var kanonkul!

Jag älskar spontanitet! Det gör livet mycket roligare. Bio på ën måndag. Gå ut och äta och ha kul på en torsdag. Underbart!
PLus att jag har hunnit med att träna och träffa massa annat folk också!

Nu dör datorn. Jag lovar att skriva på söndag igen och ska lägga upp bilder på kusinvitaminerna.

You stay classy Sweden



Kommentarer
från Mamma

Ta hand om kusinerna och ha en jättebra dag. Jag är väldigt avundsjuk - skulle gärna vilja vara med er. Kram Mamma

2010-05-08 @ 15:32:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0