17 november

igår blev det ett långt skype-samtal med världens bästa lotta! välbehövligt och vi hann med det mesta.
varför ska du bo så långt bort? hoppas jag kan komma över påsk! hade varit GULD!

har precis gjort klart en uppgift till idrottsdidaktiken så det är skönt. ska sova tidigt ikväll men först är det skype-date med lotta igen!

efter träningen i eftermiddags åkte jag upp till Ica MAXI på Samarkand för att storhanlda. Bra med cykel, redan en ryggsäck på ryggen och en handväska i cykelkorgen.. fick bli en påse på varje sida av styret. haha

kort inlägg idag men vet inte vad jag ska skriva riktigt. men kan säga att jag kommer ha träningsvärk imon!

you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0