25 dagar

Om 25 dagar får jag och Hanna nyckeln till vår lägenhet och om jag längtar!
Älskar när min granne kommer hem vid halv tre på nätterna och klampar och sen slänger igen dörren så hela min säng skakar och så börjar han och hans kompisar skrika. För ensam är han aldrig. Alltid nån kompis eller bror eller vad fasen de nu är.

idag har jag äntligen fått sova ut. var bara hemma igår kväll och det var längesen. så idag har jag hunnit vika tvätt, städa, sola och träna. nu sitter jag och väntar på ett västeråspojkarna ska höra av sig men det lär väl inte hända detta århundradet..

imon kommer linda?
har inte hört nått

jag hoppas verkligen att jag kommer åka till New York över påsk och att mor hänger med.
en vecka hos världens bästa
och träffa min fina värdfamilj


you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0