allt vatten är drunknevatten

idag var det dags att leka i simhallen. det var jag, karro, hanna och becca. vi hade sjukt kul! men forsränningen var ju ganska så farlig. först bröt jag nästan foten fö jag slog runt som en jag vet inte vad, och jag åkte som tvåa men kom i som fyra när den var klar för jag kom ingenstan och jag var konstant under vatten. sen när vi åkte nerför det lilla vattenfallet i slutet så kom jag typ inte upp. och schyssta kompisar som man har som bara står och skrattar! haha. fick flashbacks från mitt första GM när vi var och badade och jag fastnade i en våg. haha!

efter simingen åt vi muffins och var lagom trötta. men det var bara att ladda om för träning. gick ganska bra faktiskt, men häck är inte min grej även att det börjar gå bättre.
imorgon ska vi på body pump med stång. vår fina emma är instruktör! och det lär bli jobbigt.

ikväll har jag lagat mat och nu sitter jag i soffan. ska nog läsa min bok The host och titta på Böda camping och Pensionärsjävlar. Det finns alldeles för mycket på TV att titta på..

you stay classy america


Kommentarer
Mamma

Använd simdyna och dyk inte på okänt vatten. Kram

2010-11-08 @ 21:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0