ännu en helg

igår var det som sagt vattenpass 06.30. det var jobbigt men skagenfrallan efteråt var mums!
sen solade jag och sen sov jag på soffan ett par timmar. råkade sedan hitta ner till stan och köpa ett par byxor. men dom kostade Bara 300kr.
på kvällen blev det bowling med CSM (mitt program i skolan) och det gick inge vidare. hade gått in för att vinna men mina fingrar gjorde riktigt ont.

idag tränade jag vid 9.30. kändes som en mer normal tid. sprintuthållighet blev det men det var inte så jobbigt som de andra veckorna för den här veckan är lite lättare.
nu sitter jag i skolan och har gått igenom manuet inför min och simons presentation på tisdag.
ska åka hem med bussen med karro nu och möta upp hannis. sen ska vi plugga och efter det blir det hemmagjorda hamburgare och spelkväll :)

you stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0