ännu en natt som Indiana Jones

Jag tror inte det är hälsosamt för mig att titta på Indiana Jones på söndagskvällar. Det är tredje veckan i rad som jag drömmer att jag är Indiana Jones efter att ha tittat på en film. Jag letar, jagar, blir jagad och ser massa ormar.. Riktigt jobbigt.

Igår var jag utan servise på mobilen i flera timmar. Fel på tres nät. Kommer hem och tänker att jag kan ju gå in på internet i alla fall. Men nej.. mitt mobila är ju också tre. Men som tur var fick jag tillbaka servicen och jag kunde få reda på när min träning är idag.
Nu hålller jag på att gör mig iordning inför skolan. Idag är det lektion mellan 10-12 och sen ska vi göra en gruppuppgift efter. Sen är det träning klockan 16. Hoppkoordination och häcklöpning och fotstyrka och bål.
Nästa vecka ska vi börja köra simning och badminton m.m. som alternativ träning. KUUUL!

Nu kallar plattången på mig.

You stat classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0