äntligen helg

hemtentan blev klar igår kväll. att det tar sån tid att renskriva alltså.. riktigt tråkigt.
idag hade vi heldag på vallen. spänst/snabbhet. hade dock träningsvärk i benen och var riktigt mätt eftersomv vi hade lunch precis innan. kändes som vi borde ha haft praktiken först och sen teori.

efter skolan har jag städat lägenheten. hoppas mor tycker den är fin imon när hon kommer och hämtar mig. sista helgen i nässjö innan jul. middag ute med kusinerna imon och sen träffa lisa på lördag kväll.
på söndag kanske det blir bio med hannis och karro.

jag iner för varje dag som går hur bra det kommer bli när jag och Hanna flyttar ihop. så enormt kul

nu blir det slappa hela kvällen för jag har vila :) välbehövligt. men imon klockan 8.00 är vi på det igen! springa till gymmet och sen lyftning. yaay

Annnapannnna, jag längtar tills jag får se dig! du är väldigt saknad!

You stay classy America



Kommentarer
Mamma

Du har alltid städat och fint i din lägenhet, det sköter du perfekt. Vi ses i morron. Kram

2010-11-04 @ 17:56:43
Anna

Du är väldigt saknad i min närvaro!!! Jag längtar tills jag kommer hem "på riktigt" och du visar mig ditt nya liv! Ha en superhelg hemma nu!

2010-11-04 @ 21:19:52
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Anna

Åh du är så saknad i min närvaro! Ska bli så kul att få komma hem "på riktigt" och se ditt nya liv. Ha nu en toppen helg hemma!!!

2010-11-04 @ 21:22:04
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0