back in växjö

har haft en fin helg hemma i nässjö.
har slappat, var ute i jkpg, träffat folk och haft det allmänt bra. '
idag var jag och mamma ute och gick med Noah i vagnen. vi blev jagade av kanadagäss vid sjön.. vi roade ju folk när vi sprang runt och skrek.

nu laddar jag inför en ny vecka i soffan med EMA. pauly d och snooki är där och kesha. då måste man ju titta.. haha
imorgon blir det plugg mellan 10-13, sen ska vi till badhuset och leka! därefter är det träning vid 16.30.
vi har en lättare träningsvecka denna veckan och vi får komplettera med så mkt träning vi vill till de två vi har planderade. så jag ska inte sitta stilla inte.

jag har världens bästa föräldrar.
men mamma läser alldeles för många pinsamma bloggar. vanitas, jockieboi och nemo. hahah

you stay classy america



Kommentarer
Anna

haha jag gillar din mamma!

2010-11-08 @ 04:31:21
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Mamma

Bara måste läsa dessa bloggar, ja de är riktigt pinsamma - jockieboi och nemo´s på sitt sätt. Vanita vet jag inte vad jag ska säga om - hon är en obotlig drömmare. Blir egentligen bara förbannad när jag läser hennes blogg. Fin bild på dig och Noah - kan ju inte bli annat än bra med mig som fotograf. Kram

2010-11-08 @ 06:49:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0