jag ska klippa hans tung!

Antar att de allra flesta har sett laserturken. Ni får inte visa det här för någon.. Haha

Idag fick jag ett oväntat skypesamtal i skolan. Det var världens bästa Marit som ringde (min hollänska kompis jag träffade i USA). Det var så enormt roligt att prata igen. Har inte pratat eller sett henne sen i slutet på juni!! Helt sjukt. Vi som var så nära vänner liksom. Men nu ska vi prata så ofta vi kan lovade vi och förhoppningsvis hittar jag snart en billig weekendresa till Holland. Gratis boende har man ju!

Nu är dagens träning avklarad. Häcken gick mycket bättre idag och det var mycket löpskolning och styrka. Kul att köra något annorlunda. Men nästa vecka blir det ju kompletterande träning som badminton och simning :)
Har just ätit en god köttfärssås med babyspenat. Använde fantasin lite och hade i majs, paprika, matlagningsgrädde och krossade tomater. Riktigt gott och fick två matlådor också!
Idag unnade vi oss faktiskt lasagne i skolan, men billigt, 55 kronor! En tacopaj kostar 50.
Efter maten nu blir det hemtentaplugg tills jag somnar.

You stay classy America



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0