lets go fucking mental

gårdagskvällen var mycket trevlig även om jag helst hade velat vara hemma och sova.
var helt slut och det har jag varit idag också. somnade direkt när jag la huvudet på kudden igår.
idag har jag myst med elina och ätit pizza.
nu sitter jag hemma i soffan och tittar på vem kan slå filip och fredrik. har även köpt en Hänt extra som ska läsas innan jag somnar ( om jag orkar).
fick mitt träningsschema för kommande vecka och kan bara säga att den kommer bli hååård men roligare löpning och mer intervaller så det är riktigt härligt!
bäst denna veckan blir mammas besök på torsdag och hårdrockssittning på lördag!

bilder från igår kommer snart. ska få karro att skicka

you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0