live från karro

började dagen med en mil på gymmet. riktigt skönt att veta att jag fortfarande kan springa en mil utan problem. har inte gjort det sen typ juli.
sen åkte jag ner till stan och traskade omkring där ett tag med bästa hannis. sen blev det att slänga sig in i duschen och sen till hannis och så gjorde vi oss iordning.
nu sitter vi hos karro. det är dom finaste tjejerna och vi ska keka god mat som hanna har hittat på.
efter maten ska vi spatsera upp till våra kommande grannar för förfest. sen blir det utgång på sivans.
ses i vimlet

you stay classy america


anna, snart är det 22a december :D då kommer du hem och då får jag mina nycklar till nya lägenheten!!!!!!!! (jag stryper snart min granne. ska klippa hans tung och göra kaos med han!)


Kommentarer
Anna

Jag veeet! Det är inte alls långt kvar nu och jag är så glad för din skull med lägenheten och allt! Den 22 december är dagen då det händer, det är dagen med allt!

2010-11-13 @ 23:47:25
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0