my greatest gift to you is a dancefloor

det har varit en vecka med hård träning och mycket plugg.
så det är pretty much vad min vecka har bestått av faktiskt.
igår kväll var vi fyra tjejer på nya Harry Potter-filmen och den var bra men den där nedrans ormen var med alldeles för mkt och dök upp onödigt plötsligt hela tiden så satt med fingarana i öronen och blundade emellanåt, haha.
idag var jag ledare för ett friidrottsläger mellan 10-12. sen sprang och yongan intervaller tills jag blev helt slut. idag hade vi 1min,2min,2min,3min,2min,2min,1min x2 med en 1min vila och sen 5x70m. så ja, det blev en del. vi hade redan grym träningsvärk innan också kan jag lova..

nu sitter jag hos födelsedagsbarnet(karro). vi inväntar kompisar från klassen och sen är det utgång på sivans.


you stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0