oväntat besök

nu har vi modellat klart. riktigt kul har det varit. gratis färgning, klippning och så fick vi schampo, balsam och en film. riktigt härliga tjejer som gjorde det på oss.
enda negativa var "middagen" som vi fick idag. var bara några små kalla prickar som vi knappt kan berätta vad det var. men jag hade kul med maten.. bildbevis kommer efter texten.

nu sitter jag i sängen och tittar på gårdagens avsnitt av the Jersey Shore. fortfarande lika patetiskt!
blir tidigt i säng ikväll för imon är det skola och redovisning klockan 8.15. sen idrottsdidaktik 10-12 och sen hem! träning på eftermiddagen men det är bara härligt. var alldeles för trött och hade mkt att göra innan jag skulle iväg idag på morgonen så det blev ingen sprintuthållighet. får bli på torsdag istället!

you stay classy america



Spongebob och Patrick kom förbi ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0