skivstångspump

dagen började med plugg i skolan mellan 10-12, sen hade vi "lektion" vid 13. åkte dock hem igen vid 14 med bussen. det var ju snö ute idag... jag hatar snö! jag vill ha sommar året runt!
jag cyklade upp i regn/snöslask ocg tog kort till nått för IFK Växjö, alltså min friidrottsklubb. Sen åkte jag hem, tittade på TV och så råkade jag ta en powernap. Sen var det dags att åka ner till Hälsostudion och köra ett pass Skivstångspump. vår träningskompis Emma har utbildat sig till instruktör och idag var jag och Elin provkaniner. i know someone who´s gonna be sore tomorrow!

imorgon har jag en del på programmet igen som vanligt. ska möta upp mina fina tjejer hanna och karro och plugga på wayne´s vid 12. sen vid 16.30 är det träning. trapplöpning och backe. lär ju bygga på min träningsvärk ytterligare! sen kan jag ju behöva ladda mentalt redan nu för 06.30 simpasset på torsdag.. herregud! det som lockar är att vi ska äta frukost tillsammans ute nånstans efteråt!

nu ikväll blir det en kväll med bartenderskolan och Vanita. alltså riktig underhållning

you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0