snart dags för catwalken

igår var vi färgmodeller för några frisörer. riktigt kul och vi blev hur nöjda som helst. att jag aldrig har vågat göra något sådant innan.. stört.
om en halvtimma ska vi ner till Konserthuset här i Växjö, vid halv sju tror jag att själva showen ska börja. jag har fått en mörk röd hårfärg men de ska lägga i några ljusare slingor på scenen ikväll så det blir spännande.
Karro fick en cool mörkt "lila" färg med några ritkigt röda slingor, skitsnyggt och Hanna fick en riktigt snygg naturligt blond färg och en annan färg i luggen som de också ska färga på scenen idag men den ska fortfarande vara ljus men man ska ändå se skillnad.

nu provar vi ut kläder för visningen. hoppas man blir lite snygg i alla fall

bilder kommer sen

you stay classy america


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0