20 oktober

Hej igen
Det är mycket i skolan hela tiden men försöker bli klar med allt i god tid så man slipper stressa. Än så länge har jag orkat vara så duktig och det känns skönt.
Träningen är i full gång och det är jobbigt men man vänjer sig konstigt nog så de jobbigaste passen går faktiskt ganska så bra nu. Värst är kalahöjden som är en pulkabacke.. varje onsdag är vi där och springer och kör löpskolning i backen. Det är veckans jobbigaste pass, sen kommer nog lördagen med 20 st 90/30 eller 20 st 70/20, woho. Men som sagt, konstig nog vänjer man sig.

Ikväll har jag en slappkväll. Har sprungit i kalahöjden, duschat, ätit och nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Riktigt skönt. Imorgon kommer kära mor ner hit och hämtar mig och så stannar jag i Nässjö torsdag-söndag. Ska bli riktigt skönt. Kommer bli en helg med träning och vänner. Inget plugg tror jag.
Nu ska jag stänga av datorn och bara titta på tv. Bondr söker fru snart.

Och Anna, hur sjutton fungerar den där hemsidan? Jag fick det inte att fungera givetvis! Bara för att jag har sett klart säsong ett nu..

You stay classy America



Kommentarer
Anna

Haha du väljer serie och sen väljer du vilken link som du vill titta igenom. Dom har ju massa olika alternativ. Jag ska visa dig i jul om du inte benat ut det tills dess. FÖR IDAG KÖPTE JAG MIN JULKLAPP, EN HEMBILJETT ÖVER JUL!!!!

2010-10-21 @ 04:00:23
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0