28 oktober - manifestation mot cancer

Hej mina kära 4 (5) läsare!

Livet flyter på, som vanligt med träning, plugg och vänner. Vi håller just nu på med en hemtenta i Idrott och samhälle samt en gruppuppgift som skall in i samma ämne.

Idag gick jag i skolan mellan 10.15-11.45. Det var en föreläsning om doping med Mellis och det var intressant. Läskigt hur snabbt sånt sprider sig. Och jag insåg mer och mer under förläsningen att en viss person måste ha gått på anabola. Han hade ju trots allt fått sprutor helt gratis som han hade hemma. När jag sa att hur dum får man va som ens har såna, fick jag svaret, Malin, får man dem gratis tackar man inte nej! Så in i att man gör. IDIOT.
Efter föreläsningen satt jag Hanna och Karro och försökte plugga. Vi gick som vanligt igenom livets goda skvaller och vi går djupare på saker för varje gång. Och att man får träning för magen med x antal timmar med de två. Vi skrattar nog mer än vi pratar. Men det är ju just sådant som gör livet så himla bra! Är så glad att vi har varandra och att vi kommit varandra så nära på så kort tid. OCH vilka skvaller vi hade idag. Henke säger jag bara.. vilken kvinna!
Vid halv fem cyklade jag ner till Växjösjön för manifestation mot cancer. Min tränares syster har anordnat detta och hon är själv väldigt sjuk. Vi var runt 1000 människor som till slut stod och höll handen under en minut. Efteråt fikade jag och Frida med ett gäng, därbland min tränare och hennes syster. Hon var så full av glädje och man inser då att man ska ta vara på varje minut i livet och göra det så bra som möjligt. Man lever bara en gång och vi vet aldrig hur länge.
Jag hade blivit lovad matlagning hos mig ikväll så efter fikat åkte jag och fina Frida hem till mig och lagade pasta carbonara. Eller rättare sagt, Frida lagade åt mig :) Riktigt gott. Sen blev det mys i soffan och massa tittande på hennes fina Londonbilder samt ett evigt letande efter mina två parfymer jag är på jakt efter. Michael Kors - very hollywood samt Coco CHANEL - madmouselle.

Imorgon ska jag och Hanna jobba klart på hemtentan (förhoppningsvis). Första fredagskvällen på länge som jag faktiskt inte har några planer. Får se om jag hittar på något eller om jag bara ska vara hemma och slappa.
Men jag ska börja morgondagen med ett pass på gymmet. Vi har lyftning på träningsschemat för imorgon.

Såg på min statistik på bloggen idag som jag inte har varit inne på, på år och dar att jag faktiskt har fyra, ibland fem trogna läsare. Haha. Så nu ska jag lova att hålla er underhållna. Ska uppdatera mycket oftare.
Blir ett inlägg i skolan imon med mig och Hannis.

ANNNA - snart ses viiiiiii

You stay classy America



Kommentarer
Anna

Jaaa snart ses vi och en överraskning ska jag ha med (fast du vet den redan om jag får tag på den) och det kommer bli massa skoj!

2010-10-29 @ 02:47:57
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0