en dag full med plugg

Nu sitter vi här Hanna och jag, helt slut i huvudet efter att ha pluggat sedan klockan tio. Nu är den fem över tre men vi har en hel del kvar. Jag har lovat mig själv att bli klar med hälften idag, så jobbar på min andra fråga nu så jag får åka hem sen. Tänkte åka förbi ICA och köpa något som jag ha velat äta länge. Grillad kyckling med potatissallad och baguette. Är det fredagsmys så är det.
Blir en lugn hemmakväll med mig själv som det ser ut i dagsläget men det har jag ingenting emot.

Puss o kram från Malin och Hanna



You stay classy America



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0