Oktober

Hej gott folk!
Det är plugg och träning som gäller. Det är så kul att vara igång med friidrotten igen!
Vi kör ganska så hårt nu men det är skönt.
Vi har våra söndagsmiddagar, jag och Hanna prata djupa saker som aldrig förr och ikväll ska ett stort gäng titta på fotbollen tillsammans på en bar och ha det allmänt bra.
Skulle egentligen åka till Öland och Kalmar fre-lör men som fattig student får man hoppa över vissa saker, men då kan jag få några saker gjorda till skolan och bara ta det lugnt med plugg och träning.

Ne nu ska jag slappa och läsa Elsas mode innan träningen.

You stay classy America


Kommentarer
Anna

I will :)

2010-10-13 @ 03:23:11
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0