sambo

jag ska bli sambo!
den 22 december blir lägenheten vår! den är splitter ny och så enormt snygg!
hanna och jag kommer ha en tävttmaskin, torktumlare, två balkonger, inbyggd micro, diskmaskin och allt annat bra. Snyggt badrum, massa garderober och en klädkammare!
det kommer bli så enormt jäkla bra!
nu vill jag till och med att tiden ska gå fort så vi får flytta nuuu!

mor var med och tittade på lägenheten idag. hon ville också flytta in.
egentligen skulle jag träna idag, vi skulle jogga bort till kalahöjden och dö i backen men min huvudvärk är enorm och jag hostar upp mina inälvor så hoppade det idag. mor följde med hem och lagade mat till mig. var ritkgit mysigt och skönt att vara hemma hos mig en längre stund. även om hon inte kom så bra överrens med min konservöppnare.. haha.
efter en god tacokryddad kycklinggryta sitter jag här nu proppmätt och tittar på the OC. köpte första boxen och är fast. tur att jag börjar ett imon.

tack för att jag har världens bästa föräldrar

you stay classy america


Kommentarer
Anna

I will stay classy ;) sen hoppas jag på att jag får komma och kolla in din lya i framtiden :D trivs du bra?

2010-10-07 @ 04:38:13
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Mamma

Nej du, den konservöppnaren var jag inte vän med. Lägenheten är jättefin och jag är säker på att ni kommer att stor trivas där. Jag tycker det var lite kul att Hanna och du har samma skostorlek. Ni ska ju dela lägenhet för att få närmre till skolan och för det är mer ekonomiskt att vara två. Kan det bli mer ekonomiskt när ni kan byta skor med varandra oxå? Haha. Kram

2010-10-07 @ 06:55:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0