(skvaller)söndagsmiddag

Kvällen igår var lyckad och vi hade kul!
Två glas vin kan väl diskuteras.. Det var riktigt kul när jag och Hanna skulle sjunga till Commander, vi var dödssäkra på att det var den låten som spelades.. men wops, nej nej. Vi sa, den här låter sjunger vi alltid till! Haha pinsamt. Sen trodde jag att Karro tog massa bilder på mig så jag posade och fulade mig och efter ett tag
bryter hon ihop.. hon filmade! Det blev ingen bra film kan jag lova.

Idag har jag inte gjort mycket för världen. Städat lite med min abtronic på mig. Strax ska jag och Hanna åka upp till campus för en skvallerkväll. Alltså vår viktiga söndagsmiddag. Tacos står på menyn idag och jag är så hungrig just nu så det kommer bli riktigt gott! Och idag har vi även bjudit in herr Niclas Andersson för han har också en hel del att skvallra om, haha.

Vad skulle jag göra utan Hannis, Beccis och Karro?

You stay classy America



(i förrgår hade jag hela 13! besökare, yayy)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0