var det nån som sa fest?

Inatt vaknade jag och skulle titta vad klockan var. Vred då huvudet alldeles för mycket och vips så knakade det i hela huvudet och Malin fick nackspärr.. en grov sådan. Kundei nte lyfta huvudet från kudden. Så idag på morgonen efter 12,5! timmars sömn lyfte jag upp huvudet med hjälp av händerna.
Har varit på stan med min extramamma Hanna och har köpt Voltaren gel som jag ska smörja in med nu efter att jag har haft färdigt värmekudden på nacken. Det sitter på högersidan men kan inte röra mig åt nått håll med huvudet, så som tur är om man nu kan säga det, är att jag har det i mitten och inte är sned.

Nu sitter jag hos Hanna och väntar på att hon ska platta mitt hår eftersom jag inte kan göra det själv. Sen när vi är färdiga ska vi hem till Karro på föfest sen är det Sivans som gäller ikväll.
Ska unna mig ett par glas vin faktiskt.

Bild på oss kanske kommer om en stund, seriös bloggare som jag nu har blivit. Haha

You stay classy America


Kommentarer
Anonym

2010-10-30 @ 18:05:12
Mamma

Voltaren och vin blir nog jättebra för nacken. Ta hand om dig. Kram

2010-10-30 @ 18:07:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0