verkligen kommer ifatt en

Har tänkt väldigt mycket de senaste dagarna.
Har nästan känts som att jag har drömt mitt år jag var i USA.
Idag har jag haft alldeles för för mycket ledig tid tror jag.. satt och tittade igenom alla bilder från mitt år.
Hur ska man någonsin kunna glömma en sån fin värdfamilj? Jag trodde faktiskt inte saknaden skulle bli såhär stor. 
Jag bodde där ett helt år och helt plötsligt bor man inte där längre och man hörs inte så ofta. Det är riktigt jobbigt.
Jag ångrar inte nånstans att jag valde att plugga, men jag göra nästan vad som helst för att få åka tillbaka på något sätt. Inte ett helt år men ett tag.
Jag saknar min familj, Lotta, OG, NYC, NYSC.. allt!

Fick låna en bok av frida idag som fick mig att tänka ännu mer på nyc och nu sitter jag och lyssnar på empire state of mind..

take me back



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0