full ös mot helgen

jobb, träning, plugg. jobb, träning, plugg. jobb, träning, plugg.
ja ni fattar hur mina dagar ser ut kanske. full rulle hela dagarna. men gött är det.
i tisdags fick jag den lägenheten jag varit och tittat på och idag signade jag kontraktet. längtar till 1 juni när jag får nyckeln. OCH jag ska ju få åka till Ullared tills jag ska flytta. det har du lovat, mamma! och som Kallebäck sa, vi måste vara där på eftermiddagen för Morgan är på lagret på förmiddagen, haha.
Nästa vecka har vi tenta så ikväll har jag bara pluggat. Det är inte min starka sida men jag har kommit en bit i alla fall. Har en vecka kvar på mig så förhoppningsvis hinner en del fastna.
Klockan är bara 21.30 men jag ska gå och lägga mig i sängen och titta på tv.
För övrigt så är det bara 11 dagar kvar tills vi åker till Rhodos!!!!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0