imorgon drar vi till Rhodos

Imorgon åker vi äntligen. Jag har inte fattat än att jag faktiskt ska åka till solen och värmen och bara träna och njuta! Kommer äntligen kunna släppa alla problem som finns här och bara va med min fina träningsgrupp. Finns ju dock vissa saker som får en att vilja vara hemma ändå..
Klockan är nu 21.34 och jag är som vanligt trött och tänkte gå och lägga mig i sängen och titta på TV innan jag somnar. Hoppas inte jag har glömt något inför resan nu. Ja mamma, passet är nedpackat!
You stay classy America
Vi ses om en vecka gott folk, när vi är lite mer vältränade, lite brunare och lite finare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0