nedräkning

I fredags tog jag och Niklas tåget hem till Nässjö och vi har haft en toppenhelg. Och så hade jag en jättefin födelsedag!
Nu är man tillbaka i Växjö och verkligheten. Plugg, jobb och träning. Jag hinner knappt träna den här veckan för jag har så mycket annat att göra och om inte jag hinner träna, då har jag mycket att göra..
Tenta på torsdag som jag försöker motivera mig själv att plugga till. Det är logiska saker som man känner att man inte behöver läsa så mycket på så jag hoppas jag klarar den!
Igår hade jag och Kallebäck födelsedagskalas för oss. Jag och Encke skulle micra choklad och det gick mindre bra.. den började brinna så hela lägenheten blev rökfylld.
Idag pluggar jag, ska jobba, ska träna och sen hem till Niklas.
Imorgon ska jag träna, plugga och sen kommer träningsgruppen hit på födelsedagsmys.
Torsdagen är det tenta och sen styrelsemöte med Smålands Friidrottsförbund, vet inte när det är dock. Bra SmFIF!
Fredagen blir det plugg, jobb och middag med tjejerna (tror jag?). Lördag plugg, packa och Niklas!
Rhodoooos på söndag!!
Laga mat kanske.. och sen plugga lite till innan jobbet.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0