spontantripp hem

Efter att jag hade jobbat extra igår så kom mamma ner till Växjö. Vi var hemma en stund och gjorde saker som behövde göras och sedan bestämde jag mig för att följa med henne hem till Nässjö, men åker dock hem imon på morgonen igen. Har både skola, jobb och träning på programmet imorgon. Skola 13-14.45, jobb 15-18 och träning 18.30. Jag vet att jag gör alldeles för mycket ibland men ibland får det bli så också. Ska ju hem till Nässjö nästa helg igen och ska slappa.
Var ute och sprang för en stund sedan. Sprang till Lövhult och det kändes riktigt bra men sen när jag skulle springa hem så var det snö och isgata hela vägen hem. Riktigt irriterad blev jag och jag kunde känna hur sniglar sprang förbi mig för jag kunde bara springa i knappt styrfart för att inte halka och slå ihjäl mig. Så på grund av snö och is blev det bara dryga 4 km löpta..
Nu ska jag slappa och börja läsa i Matildas bok
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0