time flies

Veckan på Rhodos var kalas och bra väder nästan hela veckan. Nu har man varit back in reality i nästan en hel vecka.. tiden går otroligt fort. När man kom hem till Sverige så var våren i full gång så man kunde fortsätta vara ute i solen. I måndags kom mina föräldrar och överraskade mig med ett besök över dagen och så träffade jag Niklas på kvällen efter att inte ha setts på över en vecka så det var riktigt skönt.
Vi fick tillbaka tentan igår och jag fick 37,5 av 39! Trodde jag läste fel först. Har nog inte fått ett så bra resultat sen jag gick på mellanstadiet och hade matte.
Veckan har annars bestått av skola, plugg, träning och jobb.
Idag kom mor ner, jag har visat lägenheten för ett par som kanske ska hyra den efter mig och Hanna och nu ska jag och mamma laga mat, dricka vin och titta på.. vänta.... TRE KRONOR!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0