back to school

JSM blev en besvikelese.. Men jag har lärt mig en sak, och det är att man inte kan tävla och träna med hur stela muskler som helst. Dock jobbigt att verkligheten inte kommer ifatt förrän på ett SM. Det hände ingenting under loppet, jag var sist i starten och sen tryckte jag inte allt i slutet för det gick bara inte. Utan att vänta på tiden gick jag direkt till ett massagetält och tog en massage på 30 minuter. Hon som masserade mig sa till mig att jag ahde bland de stelaste muskler hon masserat och sa att jag inte kan känns mig värst explosiv med dem och nej det har hon ju alldeles rätt i. Så nu är jag medveten om att jag ska gå på massage relativt ofta. Får ju utnyttja klubbrabatten som vi har och då lär det inte bli så farligt dyrt.
Idag började skolan igen och jag kan bara säga en sak, jag vet vad jag kommer lägga tid på i höst och måste lägga tid på - SKOLAN! Det kändes som ett slag i magen när jag såg hur mycket arbeten och duggor vi har nästan varje vecka. Helt otroligt. Så sa till min kollega på Runnersstore idag att det blir inget jobb för mig i höst. Jag kommer inte orka och har inte tid.
Känner mig hängig nu och är förkyld, men fick just ett SMS om att jag måste åka upp till vallen till fyra och krama Ingela. Bäst att lyda :)
You stay classy America
Drog ju en skön vurpa förra veckan med. Missbedömde höjden på fönstret, landade på fötterna men de försvann ganska snabbt vilket resulterade i det här:
Och ja, jag var nykter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0