EN dag kvar!

Nu har jag en dag kvar på jobbet. En morgon kvar som jag ska upp 06.05. Det ska man väl klara.
Det var mycket att göra på jobbet idag och så fick jag så sjukt ont i ryggen. Jag har vissa dagar som jag klämmer en nerv extra mycket och då känns det som om nån sticker en kniv i ryggen när jag sätter i högerbenet. Som tur är har jag en väldigt snäll sjukgymnast som skall fixa till min höft/rygg imon trots att hon har semester.
Så efter imorgon ska jag förhoppningsvis slippa ha mer ont i ryggen på ett tag för nu ska jag inte stå och gå i flera timmar i sträck. När man står stilla felbelastar man ofta benen vilket resulterar i en öm rygg.. Men nu har vi lärt oss det också.
Ikväll ska jag träffa Karro. Blir nog att dricka te och skvallra om det som hänt sen vi träffades sist. Alltså mycket.
Blev kallad sugarpie två gånger idag av en man som var typ 40 år. Herregud
Imorgon bär det av hem till Nässjö igen några dagar och 9 så skall vi tävla hemma också på lördag. 100m blir det och jag hoppas fan att benen är pigga då. Sen på onsdag är det den stora dagen. Jag och mamma ska till Ullared, wohoo.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0