imorgon gäller det

Insparken har börjat för de nya ettorna på CSM, riktigt kul men jag har bara haft en sak i tankarna - JSM!
Imorgon 08.00 går minibussen från Värendsvallen mot JSM i Vellinge. Klockan 14.50 springer jag försöket. Känner mig extra nervös och laddad för jag vet inte alls vad jag kan springa på. Jag har ett mål med denna tävling som jag verkligen hoppas att jag lyckas med. Benen har känts mycket lättare de senaste två veckorna och träningen har gått bra men man vet ju aldrig, men klart det kommer gå bra. Det måste man ju bestämma sig för!
Ikväll har jag varit på nyöppning av en märkesbutik här i Växjö med Emma. Riktigt kul och det var väldigt nära att jag köpte de bruna Hunter-bootsen! När jag kom hem har jag fixat och packat för morgondagen. Jag har även städat, det var behövligt. Har ju inte varit hemma på ganska länge på riktigt så man får ta den lilla tid man har.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv innan jag ska gå upp igen klockan 06.30. Jag åker bara över dagen imon, tråkigt att inte hinna se de som tävlar lördag och söndag men kul att kunna vara med sista dagen på nollningen!
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0