live från Runnersstore

Nu sitter jag i butiken (Runnersstore) och har inte alls mycket att göra. Har sålt ett par skor sen jag öppnade vid tio och fått tre återköp. Något som jag gillar med att jobba här är att de flesta som kommer in är trevliga och villiga till att lyssna på det vi har att säga och vet att vi kan det vi gör. Sen finns det ju alltid dem som tror att de är bättre än alla i hela världen.

Helgen har varit riktigt bra. I fredags träffade jag Karro (Ljunggren) för första gången på typ 2,5 år tror jag. Pinsamt ju. Vi drack vin och pratade massor. Lördagskvällen spenderades med några killar i klassen och Bengtsson var lika glad som vanligt.

Ikväll ska jag och min träningsgrupp hem till Ingela för grillkväll och kanotpaddling. Ska bli riktigt kul!
Bara 4 timmar kvar

Kom och köp!! Norrgatan 15 i Växjö


You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0