Semester

Kan ni tänka er att jag har semester?
Jag är nu hemma i Nässjö. Det är skönt men samtidigt jobbigt för mina kompisar bor ju i Växjö nu för tiden. Men det är nog här hemma som jag kan vila upp mig bäst. Elina är ju hemma över sommaren och jobbar så vi kör träningar ihop så det är bra.
Tävlade i lördags och det gick helt okej ändå men tanke på hur min kropp mått de senaste 6 veckorna. <blev tres på 12.83 i -2.1 m/s. Optimal vind är +1,5 tycker jag och med mina trötta ben var det inte lätt i motvinden.

Ikväll är det sprint som gäller. 6x25m startblock, 2x100m, 2x80m och 2x60m. Vilan varierar mellan 6 och 4 minuter. Älskar såna här pass men roligare när man är hela gruppen och kör.

Nu ska jag fortsätta slappa fram till träningen!

You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0