sista finslipningen

Sitter återigen i butiken. Ännu en helg har sprungit förbi. Helgen avslutades med grill hos Brorsson. Skulle bara dit och prata en stund när vi kom på att vi var hungriga.

I helgen som kommer är det Junior SM i Vellinge. 100m är vad jga ska springa. Så denna veckan kommer den sista finslipningen att göras. Idag ska jag köra sista riktigt sprintpasset. En del starter och sen avsluta med 5x80m med 6 min vila mellan så att man verkligen ska kunna trycka på. Måndagar är alltid mina favoritpass! Men jag får vänta 7,5 timma innan träningen börjar. Innan dess hoppas jag att sälja många skor!


You stay clasy America



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0