sjuk..

Idag var jag ännu mer förkyld när jag vaknade. Jag som hade tänkt ta en morgonpromenad eller springa en runda i eftermiddag men ne det gick inte. Gjorde kladdkaka istället, bra jobbat..
Men imon hoppas jag att jag mår bättre så jag får röra på mig! Jag vill jogga, LÅNGT!
Idag hade vi två lektioner som gick ganska segt, antar att de kändes segare med tanke på att jag är förkyld och inte kan andas. Efter skolan har jag börjat lite med plugget.. gillar att vi har kurslitteratur på engelska nu men det är en omställning. Man kommer nog in i det gasnka fort hoppas jag.
Nu ska jag diska och sen ta en lång varm dusch.
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0