TIDIG träning

Idag har jag överträffat mig själv men vad gör man inte för att få mer tid med sina vänner efter jobbet?
Jag började träna 07.40 på vallen idag. Körde en del koordinationer som uppvärmning och sen sprang jag 6x150m med 5 min vila mellan alla. Kändes ganska bra trots den tidiga morgonen.
Ikväll ska jag Becca och Karro gå ut i stan (en nykter utgång för mig) och jag slutar inte förrän vid 18 och tränar jag efter det är jag inte hemma förrän runt halv nio vanligtvis så det var värt att träna i morse.
Det som dock gjorde det lite extra motigt var det eviga regnandet. Men det slår ju aldrig fel att nånting ska jäklas bara för man för en gångs skull ska träna så tidigt. Well well, nu sitter jag på jobbet och är torr i alla fall. Regnkläder är bra grejer. Skulle dock behöva ett par stövlar. Har sagt det länge men när lönen kommer nästa vecka får jag nog investera i ett par. Helst Hunter boots.

Jag hoppas det kommer fler än fem kunder idag. Hade riktigt tråkigt igår!!

You stay classy America


Hoppas hoppas hoppas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0