live från butiken 2

Det går riktigt långsamt här i butiken men beror ju på att jag sitter här själv i åtta timmar med inte jättemånga kunder.. Förstår inte hur Jonas orkar varje dag och vecka! Det är kul när man väl har kunder men där emellan är det riktigt segt!

Igår hade jag första träningspasset med starter på hela sommaren som kändes bra. Jag är trött i huvudet av att sitta här själv och glo men benen var faktiskt pigga igår och det tyckte min tränare också. Körde 10x25m starter och 100 småhopp + bål och baksida. Den känns fortfarande ibland.
Nästa helg är det dags för JSM så jag hoppas kunna komma tillbaka ännu mer och känna mig lätt, snabb och explosiv!
Efter träningen igår träffade jag äntligen både Becca och Karro igen. Vi drack te och bara pratade. Precis så som hösten kommer att vara och ska vara!


You stay classy America




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0