25 januari

Vissa saker blir man inte klok på. Nu ger jag upp att bry mig för det slutar ju alltid på samma sätt ändå.
Igår var en riktigt bra dag. Har fått bekräftelse på att jag får 1100 i bostadsbidrag varje månad, fick min Michael Kors-parfym av Anna och jag vågade ännu en gång ringa till Växjöhem och felanmäla vår diskmaskin. För er som inte vet har jag telefonskräck. Hatar att ringa till folk. Finns tre personer jag kan ringa utan problem.
Min baksida är fortfarande sådär. Kör mycket rehab. Har bara gjort det i en vecka men jag är redan trött på det. Men måste hålla mig positiv och fortsätta göra det för att kanske kunna tävla i mars och vara hel till träningslägret i april!
I och med att jag inte kan springa så mycket, bara distans väldigt sakta så vill min tränare att jag ska vara med på FIGs vattenpass 06.30 på torsdag för att se om jag kan springa i vatten.. så det blir vattenpass 06.30-07.30, frukost med Ingela, skola 9-12, lunch med Elin och Frida direkt efter skolan och sen check up på Idrottskliniken vid 14.30. Fullt upp alltså.
Idag har jag inga planer alls. Får inte träna och jag har ingen skola så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska nog börja titta på OC säsong 2. Men börjar man är det ju svårt att sluta.
You stay classy America


Kommentarer
Anna

Jag vet att rehab är OTROLIGT tråkigt men hang in there girl! YOU CAN DO IT! Det lönar sig i längden. Vad är bäst, några månader rehab och sen back for good eller hoppa rehab och om några månader inse att det aldrig mer kommer bli normalt igen?! OC kan man förövrigt alltid kolla på!

2011-01-26 @ 16:53:21
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0