Elsas värld

Jag har blivit fast i boken nu och jag skäms. Det är ju ingenting som inte Elsa lyckas med..
Nu börjar livet återgå till det normala. Allt fler i klassen droppar in i Växjö igen efter jullovet och det är riktigt skönt. På onsdag börjar skolan och träningen är ju redan igång så snart är livet back to normal. Tävling i Malmö om tre veckor också. Nervöst! Har inte tävlat på över 1,5 år. Träningen går bra men var ju sjuk julveckan och idag vaknade jag med ont i halsen. Vi får se vad som händer, men jag har inte tid att vara sjuk igen i alla fall.
Idag såg jag en limousine här i Växjö och det kändes verkligen som att den var på fel ställe. I OG var det konstigt om man inte såg någon men här passar de inte in, haha.
Inte jäääättelångt kvar till min födelsedag.. april närmar sig med stormsteg och högst upp på min lista är en Golden valp och det är det enda också. Finns inget som jag önskar mig så mycket som en valp.
You stay classy america


Kommentarer
Anna

Åh jag är hemma på din födelsedag och det ska firas stort!!!

2011-01-10 @ 02:30:35
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0